۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸

سرکار خبر داد:

دریافت استانداردجهانی برای 15محصول نانو/ حمایت از شرکتهای دانش بنیان

دریافت استانداردجهانی برای 15محصول نانو/ حمایت از شرکتهای دانش بنیان

دبیر ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌‌جمهوری از دریافت استاندارد جهانی برای 15 محصول تولید شده کشور در حوزه نانو فناوری خبر داد و گفت: ستاد توسعه فناوری نانو 80 درصد هزینه استانداردسازی به صورت یارانه به شرکتهای دانش بنیان اعطا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید سرکار تجاری سازی محصولات و تهیه برند از سوی شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در بازارهای جهانی را از اقدامات این ستاد ذکر کرد و اظهار داشت: برندسازی محصولات برای بازارهای جهانی هزینه تبلیغات بازار سازی و بازاریابی را کاهش می دهد و اعتماد مشتری را به کالای تولید شده، جلب خواهد کرد به طوریکه وقتی مشتری با سبدی از محصولات معتبر مواجه می شود، راحت تر خرید می کند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو ادامه داد: در ستاد توسعه فناوری نانو، محصولاتی با پتانسیل ورود به بازارهای جهانی وجود دارد که برندسازی آنها بحثی مهم به شمار می رود. از این رو در حال حاضر ستاد بر این امر تمرکز کرده است.
 
وی با اشاره به حمایت های این ستاد از شرکتهای دانش ‌بنیان در حوزه فناوری نانو خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد توسعه فناوری نانو 80 درصد هزینه استانداردسازی به صورت یارانه به شرکتهای دانش بنیانی که محصولات با ظرفیت و پتانسیل ورود به بازارهای جهانی را تولید کنند، پرداخت خواهد کرد.
 
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از تلاش شرکتهای دانش بنیان برای دریافت استانداردهای جهانی در حوزه نانو خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 15 محصول در حوزه نانو در حال دریافت استاندارد جهانی هستند که پس از اتمام آن، تلاش برای سایر محصولات آغاز می شود.
کد خبر 1660917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha